Tuesday, March 23, 2010

Fakhri and Fatin Driving

semalam aku pergi ke Giant Putra Height untuk membeli barang rumah (sket-sket ajer sebab sekarang dah kurang masak), terjebak tengok orang mainan kete ni.  sebenarnya aku yang teruja nak tengok anak aku naik kete ni, bukannya diorang mintak pun.  mula-mula tu fatin konon-kononya drive sendiri la, tapi minah ni mamng fail memandu la, stereng tu pusing kiri kanan kiri kanan sampai haru semua orang dilanggarnya.  last-last budak yang jaga tu suggest aku guna remote.  kenapa la budak tu tak cakap awal2, kalu tak takde la aku susah-suah nak jadi pemandu pengiring plak.  ish ish ish.

fatin yang rileks aje drive tanpa perlu gupas stereng sebab dah guna remote control

 share naik sama-same lak lepas tu

best wooo!!

hi mama!pantang tengok kamera betul la fakhri ni. bila orang pegang kamera mesti geram nak ambik.


berebut stereng plak ..



selepas main-main tu aku pergilah beli barang..dan buat pertama kalinya, fatin pandai mintak air vitagen.  selama ni tak pernah pandai mintak.  alamak aku kena hati2 lepas ni sebab bila dah start pandai ni, macam2 la dier akan mintak lepas ni.

No comments:

Post a Comment