Tuesday, December 15, 2009

Kelas Jahitan Epal

aku nak update sket pasal kelas jahitan epal ni. inilah projek-projek yang aku bakal pelajari dalam masa setahun. 24 projek setahun.


Semua projek ni best-best. paling aku suka belajar skirt patchwork, langsir, cadar dan baju kurung bermanik. tak sabar nak belajar semua ni. he he he.

Aku boleh pilih sekurang-kurangnya 12 projek untuk melengkapkan kursusu jahitan tahap 1 selama setahun ni. alamak aku boleh siap ke? keje pun belambak dan ade mase ke aku nak buat semua ni. takpe akan aku usahakan juga sebab dah minat tu nak buat cemana. fatin, fakhri kena la tinggal ngan papa lagi. he hehe..tensen papa.

kat kels yang aku pergi, akulah paling muda, yang lain semua dah berumur, tapi semuanya bagus, ade semangat nak belajar menjahit. sebenarnya bukan yang baru nak belajar join kelas ni. ramai yang dah ambik upah menjahit pun belajar kat sini, tapi nak belajar jahit bag, dan macam-macam seni kreatif yang lain. semuanya beli mesin ni sebab nak ikut kelas jahitan ni.
cikgu-cikgu kat epal ni plak sangat peramah dan baik-baik semua. setiap orang kena ader buku prestasi dan setiap minggu cikgu akan tanda skill yang telah dipelajari dan setiap projek yang dibuat akan dinilai.

No comments:

Post a Comment