Tuesday, December 15, 2009

Mesin Jahitku

Pada awal bulan hari tu (4 Dis) aku akhirnya berjaya jugak beli mesin jahit yang sangat kuidam-idamkan selama ini. setahun aku menunggu untuk dapat membeli mesin jahit Epal ini. Inilah Model mesin jahitku:

Janome HArmony 2049

dah lama teringin , akhirnya ade duit sket aku beli jugak walaupun pada amsa itu aku terpikir nan beli Medela Freestyle Breastpump ke ataupun mesin jahit ni. tapi aku pikir2 (lama gak tu pikir) lastly aku decide beli ni la since aku ader banyak projek menjahit dalam kepala aku yang aku teringin nak buat (plan aje, nak buat tak tahu lagi bila).

bila aku dah beli mesin ni, aku dapat ikuti kelas menjahit selama setahun secara percuma yang bernilai RM3600. kelas ni aku dah start pergi hari ahad lepas (13 Dis). cikgu-cikgunya pun baik-baik belaka. suka la belajar kat kelas ni. hari tu aku baru belajar basic cemana nak operata mesin ni. next class aku kena buat beginner projek plak sebelum aku buat projek-projek bulanan yang lain.

No comments:

Post a Comment